суботу, 7 березня 2015 р.

Я роблю це так!

☺☺☺ Будь – який урок – це складне педагогічне явище, витвір учителя, на якому його учні демонструють свої знання, вміння та навички. Чи цікаво учням на уроці? Чи люблять вони вчитись? Адже не таємниця, що іноді діти йдуть на урок із задоволенням, а іноді – без нього. Як зацікавити дітей? Як привернути увагу до свого предмета? Як донести навчальний матеріал до їх свідомості яскраво і красиво, щоб запам’яталось надовго?

 Іноді можна почути, що математика складна, суха й нецікава наука. Математика строга, але красива й глибока, як чиста криниця. А завдання вчителя і полягає в тому, щоб розкривати перед учнями її емоційний бік. Як краще цього домогтися? Швидше за все, красивими уроками, які пробуджують цікавість і працьовитість, фокусують увагу і зосередженість. За 45 хвилин, що триває урок, вчителю необхідно провести опитування, перевірити домашнє завдання, розібрати новий матеріал, закріпити його, розглянути приклади тощо. Словом, урок повинен бути насиченим та проходити в напруженому ритмі.
 1) Швидко та цікаво перевірити набуті знання допоможе прототип відомої гри «Математичне лото». Я в своїй практиці застосовую цей прийом на різних етапах уроку. Наприклад, щоб систематизувати знання учнів про натуральні числа, можна запропонувати таке завдання:на картці у вигляді математичного лото написати цілий ряд чиел, серед яких є правильні відповіді. Діти закреслюють, на їх погляд, правильні результати, слухаючи запитання вчителя. Запитання до карток:
 1. Яке з чисел натурального ряду є найменшим?
 2. Згадайте казку про вовка та козенят. Скільки було козенят?
 3. Яке з двоцифрових чисел натурального ряду є найменшим?
 4. Яке число є наступним за найбільшим двоцифровим числом?
 5. Яке число передує 1000?
 6. Якщо а=15, то чому дорівнює а+1?
7. Якщо а=21, то чому дорівнює а-1?
8. Яка річниця Незалежності України святкувалась в цьому році? Якщо відповіді вірні, то залишаються числа, виділені іншим кольором. Двоє учнів виконують ці завдання на відкидних дошках, а інші – на місцях, після чого є змога швидко перевірити, обмінявшись роботами, виправити помилки і ще раз систематизувати знання.
 2) При вивченні простих і складених чисел, я прошу учнів назвати дату свого народження і проаналізувати яким саме числом вона є: простим чи складеним. Діти з радістю повідомляють про улюблений день і практично завжди правильно визначають до яких чисел потрібно віднести назване число. Така вправа не займає багато часу, але створює піднесений настрій у школярів. ☺☺☺

Немає коментарів:

Дописати коментар