середу, 1 квітня 2015 р.

День учнівського самоврядування

анимированные картинки для гостевых
Ці потішні, веселі смайлики нагадують мені членів шкільного парламенту нашої школи. Напередодні дня гумору діти склали план проведення, обговорили всі деталі та закріпили за конкретними учнями певні обов'язки. Слід відмітити, що день пройшов вдало, про що свідчать фото.

 Урок проводить Стороженко Катя
Своїми враженнями ділиться Шаповалов Віктор: "Мені неабияк сподобалося відчути себе, хоч і на короткий час, в ролі вчителя. Я впевнився в тому, що робота вчителя - це складний і вибагливий процес, який вимагає підготовки, глибоких знань в своїй сфері діяльності та вміння знаходити індивідуальний підхід до кожного учня. Загалом від вчителювання я отримав масу неповторних вражень, заряд позитивного настрою, нові знання і, головне, я став краще розуміти вчителя." анимированные картинки без регистрации "Це була дуже вдала ідея замінити вчителів дітьми. Наприклад, ми з дівчатами проводили уроки фізики та математики. Ця заміна дала змогу зрозуміти яка важка професія вчителя. Готуючись до уроку, ми намагалися підшукати щось нове, пізнавальне та провести його так, щоб нова інформація добре запам'яталася. Я вважаю, що вчителі також побачили, що до цієї справи діти підійшли зі свіжим поглядом та особистим розумінням. Цей день для мене виявився цікавим..." - так прокоментувала відчуття Запорожець Іра. анимированные картинки без регистрации "Сьогодні я проводила уроки української мови та літератури. Мені сподобалося шукати нову інформацію для учнів. Я зрозуміла, що з молодшими класами працювати краще в ритмі гри, так вони засвоюють матеріал швидше. З старшими класами було працювати трішки важче, але я думаю, що вони зрозуміли тему. Активність учнів мені сподобалася. Взагалі я вважаю, що робота вчителя є дуже складною, адже до кожного треба знайти слова та підхід. Цю професію треба поважати",- написала Волошина Аня. анимированные картинки без регистрации
Урок фізкультури проводить Буценко Вікторія

Учні, які 1 квітня проводили уроки

Немає коментарів:

Дописати коментар