середу, 27 травня 2015 р.

День вишиванки

21 травня у нашій школі був проведений День вишиванки. Я підготувала його разом з членами шкільного парламенту дітей.
Це мої найкращі помічники. На початку свята я познайомила дітей з історією цієї акції, наголосила на тому, що за 9 років вона стала Всеукраїнським святом і, навіть, був зафіксований рекорд Гіннеса (4 тисячі учасників), що зібралися одночасно в одному місці у вишиванках.  В своїй промові я зверталася до дітей із закликом не вважати патріотами країни лише тих, хто одягнув вишиванку. Це не є однозначним проявом патріотизму. Мені хотілося, щоб вишиванка стала для дітей дійсно цінною річчю, оберегом, генетичним кодом. Я прагнула донести до свідомості дітей, що одягати вишиванку треба тоді, коли цього просить душа, хоч за словами прогресивної молоді носити вишиванку - це модно, кльово, драйвово і т.д. Мені було приємно, що на заклик шкільного парламенту прийти до школи у вишиванках відгукнулося багато учнів та моїх колег. Отож, нами теж був встановлений рекорд місцевого значення, бо на спільному фото можна побачити більше сотні (а це половина школи) гарно одягнених дітей та дорослих. На святі звучали пісні про вишиванку, про Україну, розповідалося про історію винвикнення рукоділля, традиції та звичаї рідного народу. ця акція стала підтвердженням того, що ми єдині, маємо спільну мету і підтримуємо свою країну у такий непростий час. 







Виставку українського одягу організувала керівник музею Шевченко З.Ф.

Немає коментарів:

Дописати коментар