№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Відповідальний
|
Примітка
|
І заняття
|
Теоретична частина
|
1
|
Аналіз роботи методичного об’єднання
класних керівників за 2013-2014 навчальний рік та ознайомлення з планом
роботи МО на наступний рік
|
КурилюкЛ.П.
|
|
2
|
Нормативно-правове
забезпечення виховного процесу, методичні рекомендації відділу освіти,
Міністерства освіти і науки
|
Члени МО
|
|
3
|
Визначення основних напрямків методичної роботи на
2014-2015 н.р.
|
Члени МО
|
|
4
|
Конкретизація
проблеми, над якою будуть працювати класні керівники, складання графіка
відкритих виховних годин
|
Члени МО
|
|
5
|
Уточнення
плану роботи з молодими спеціалістами
|
Курилюк Л.П.
|
|
Практична частина
|
1
|
Опрацювання офіційних документів МОН України та відділу
освіти
|
Члени МО
|
|
2
|
Планування виховної роботи на І семестр
|
|
3
|
Практична робота.
Визначення конкретних індивідуальних завдань членам методичного об’єднання
|
Курилюк Л.П.
|
|
Робота між
засіданнями
|
1
|
Діагностування класних
колективів з метою вивчення якості проведення виховних годин у минулому
навчальному році
|
Курилюк Л.П.
|
|
2
|
Робота в групах:
Підготовка фрагментів годин спілкування
Методична мета: Підтримка
та розвиток творчих здібностей учнів
|
Члени МО
|
|
3
|
Взаємовідвідування виховних заходів
|
Члени МО
|
|
4
|
Відкриті години спілкування (заходи):
- Переселенцева О.В. (11-А клас);
- Косінська Г.І. (6 клас);
- Вишневська В.В. (8 клас);
- Кондєєва О.М. (2 клас)
|
Члени МО
|
|
5
|
Підготовка до огляду інформаційних вісників ( куточків) класів
|
Члени МО
|
|
6
|
Підготувати
звіт про відвідування учнями школи та прийняті міри, щодо попередження
пропусків занять без поважних причин
|
Члени МО
|
|
7
|
Визначення
основних та максимально конкретизованих завдань на І та ІІ семестри
навчального року по вихованню патріота України
|
Члени МО
|
|
ІІ
засідання
|
Тема: Формування
творчої особистості засобами етнопедагогіки
|
Теоретична частина
|
1
|
Дискусія: «Народна педагогіка – фундаментальна основа нової
педагогічної концепції»
|
Кондєєва О.М.
|
|
2
|
Народні
обряди та свята - витоки національних духовних цінностей. Форми використання
їх у виховній роботі.
|
Косінська Г.І.
|
|
3
|
Огляд новинок педагогічної преси
|
Члени МО
|
|
Практична частина
|
1
|
Залучення
батьківської громадськості до організації народознавчих свят. Використання
місцевого матеріалу
|
Буханенко І.Г.
|
|
2
|
Презентація
досвіду класних керівників, які атестуються
|
Кондєєва О.М., Косінська Г.І., Лавріненко Г.Б., Кобець
Н.В.
|
|
Робота між
засіданнями
|
1
|
Обмін досвідом роботи.
|
Члени МО
|
|
2
|
Взаємовідвідування виховних заходів
|
Члени МО
|
|
3
|
Відкриті години спілкування:
- Демедчук С.А.(7 клас);
- Данільченко О.А. (9 клас)
|
|
|
4
|
Аналіз
використання народних традицій в організації загальношкільних заходів. Участь
класних колективів в оглядах, фестивалях, конкурсах, виставках малюнків та
декоративно – прикладного мистецтва, святах.
|
Члени МО
|
|
5
|
Практична робота. Із
застосуванням краєзнавчих та етнографічних знань розробити виховний захід (
екскурсія, свято, зустріч, бесіда, година спілкування тощо).
|
Члени МО
|
|
ІІІ заняття
|
Тема: Організація
системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі
гуманізації сучасної школи
|
Теоретична частина
|
1
|
Дискусія: «Особливості педагогічного керівництва в роботі з
важковиховуваними учнями»
|
Члени МО
|
|
2
|
Роль Ради профілактики правопорушень у
вирішенні проблеми важковиховуваних учнів
|
Члени МО
|
|
3
|
Аналіз причин
девіантної поведінки неповнолітніх. Зустріч з працівниками міліції
|
Члени МО
|
|
Практична частина
|
1
|
Тренінг «Психолого
– педагогічні методи і прийоми у діагностико – корекційній роботі класного
керівника з дітьми з девіантною поведінкою.
|
Сизранова Т.С.
|
|
2
|
Практикум для класних керівників щодо
визначення способу розв`язання пропонованої проблемної ситуації.
|
Сизранова Т.С.
|
|
3
|
Аналіз діагностування по класах
|
|
|
4
|
Я роблю це так… Презентація
власного досвіду роботи
|
Члени МО
|
|
5
|
Звіт про проходження курсів підвищення кваліфікації
|
Члени МО
|
|
6
|
Відкриті години спілкування (заходи):
- Лавріненко Г.Б. (5 клас);
- Бондаренко К.В. (10 клас);
- Буханенко І.В. (1 клас);
-
|
|
|
ІV заняття
|
Тема: Формування в учнів культури поведінки та
спілкування, навчання їх способів розв`язання конфліктів
|
Теоретична частина
|
1
|
Система роботи класного
керівника по формуванню в учнів культури поведінки та спілкування
|
Курилюк Л.П., члени МО
|
|
2
|
Вивчення
культури поведінки учнів у класі. Програма спостереження на уроці; орієнтовна
програма спостереження за учнями під час перерви.
|
|
|
3
|
Про результати контролю за
якістю проведення виховних годин
|
Курилюк Л.П.
|
|
4
|
Підведення підсумків роботи МО протягом 2014-2015
навчального року
|
Курилюк Л.П., члени МО
|
|
Практична частина
|
1
|
Мікродослідження. Аналіз
результатів участі учнів у шкільних та позашкільних гуртках за інтересами
|
Члени МО
|
|
2
|
Проведення діагностичних досліджень членів МО з метою
визначення завдань на 2015-2016 н.р.
|
Курилюк Л.П.
|
|
3
|
Підготовка до друку у фахових виданнях розробок кращих
годин спілкування чи інших заходів
|
Члени МО
|
|
4
|
Звіт класних керівників з питань самоосвіти
|
Члени МО
|
|
5
|
Аналіз проведення оздоровлення в минулому навчальному
році. Підготовка до проведення оздоровлення
|
Члени МО
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар